Funny day!

Hej och ursäkta mig för ännu en dålig uppdatering , men har haft fullt upp!

Igår var jag på kupolen och handlade lite , visar bilder imorgon!

Idag var det värdinnedag i stallet , det var jätte skoj vi lekte lite och tävlade mot varandra!

Sen skulle vi ut och busa lite på ängarna , jag ramla av och så ramlade selma , ellen , amanda och anni oxå av ;)  Men det var faktiskt skönt att ramla av det vart en jättemjuk landning i snön , viada var super busig! :D

Sen skulle vi rida en kadrilj också , för min del gick det inte så super hade fullt upp med att inte låta viada springa iväg. Men det var sjukt kul! :D

Kom hem vid 8 efter att ha hjälpt mina kära kusiner med att fixa åt hästar som de rider och annat bus!

Nu ska jag sova , gick upp halv 8 idag så nu är jag trött , puss!



Bild i repris på världens underbaraste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0