I´m Back!

Hejsan , orkade inte blogga på ja senaste månaden , men nu är jag igång igen och det ska ej bli några uppehåll , det lovar jag!

Under den här månaden så har jag hunnit med en resa till stockholm för att kolla på stockholm horse show, det var riktigt kul , köpa en massa nytt och en del julklappar och ja vart i stallet :)

Idag var jag och mamma på kupolen , köpte julklappar och så lite till mig , kan visa!



haha lite failad bild , Koftan är ny och fin! Det va halva priset :o



Nya uggs , jag vet det ser ut som om det är storlek 50 typ men det är 38! :p



Söt elefantring , love it!

och så min snygga alldeles förstora tomtedräkt , ska ha den nästa helg i stallets lucia show när jag rider tomte på viada i luciatåget :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0