Jul!

Goddag, förlåt för att jag inte bloggat , jag är väl för lat!
Igår var det julafton ju :D
Gick upp halv sex och åkte till stallet , vi värdinnor skulle ut och rida och ta hand om hästarna , urmysigt!
Kom hem vid 11 typ och då fixade jag mig och så och så kom mina bröder och denice! Vi åt gröt och öppnade julklappar! :D Sen vid 3 kom mormor och morfar! :) Det var en jätte mysig julafton , jag älskar julafton , mysigast på året!

Hade tänkt att ladda upp bilder på det jag fick i julkapp men det gick tydligen inte ...

Men jag fick :

2000 kronor
Morgonrock
Tofflor
Ögonbryns noppring och färgning av ögonbrynen och fransarna
Hårspännen och snoddar
Lila team sportia byxor
Röd stickad tröja
Nattlinne
Hårborste
Halsband
Eclipse
Dear John
Tävlingsmapp
Sminkborstar
Nagellack
UV-filter till kameran
Hoppspö
Sen fick jag ett jätte gulligt julkort av min bror! :)

Nej nu ska jag gå och dusha , kram och gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0