Luciashows bilder!

haha hittade på inlägget ändå i utkastet smart elin! ;)

men jag gör ett nytt ändå ;)

haha , ellen som programledare! ;)



Personal körde Stjärnornas hoppning! :)

Julia som Grannen i Beck!


Becca var Thomas Di Leva!


Sofia var Gunde Svan!


Bettan var Maria Montazami!


Prisutdelning , jag fick pokal för att jag vann höstterminens US-cup :)


Privatryttarna gjorde en julsaga!


Värdinnorna körde Talang 2010 , Julia var domare!


Annie och Linn dansade!


Haha , Josse och Vanessa buktalade!


Jag , Frida , Ellen , Selma , Marion Och Emma gjorde akrobatik , Emma och Marion var clowner som följde efter oss!


Haha jag och Ellen typ dansade med band!


Pyramid!


I värdinnenumret så sjöng Anna och Amanda fångad av en storm vind och Sofia Jäger spelade fiol men bilderna på dom blev suddiga! :p

Tobbe blev Årets Stallbästis! :)


Luciatåg!


Viada och jag var tomtar , matilda går bredvid! :)


Sen hade minivärdinnorna ett nummer , men deras bilder blev suddiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0