ledighet o bullbrand! ;)

hejj !

var ledig idag från skolan , det var studiedag , det uppskattas rejält! , haha och så blev det en liten bullbrand oxå , kanske inte riktigt brand men nästan ;) , det va när jag skulle värma bullen , det skulle va 1 minut , men det blev visst 10 minuter , fast bullen var bara inne i 3 för jag såg helt plötsligt att det va rök i hela köket , haha jag typ kasta upp alla fönster o kasta ut bullen på balkonen ,  men så går det ibland ;)

annars har dagen varit lugn o tråkig , har städat mitt rum , blev rent o fint ;)

och sen skulle jag fixa en ny design oxå , men den kmr på lördag , måste fixa lite bilder ;)




inte så gott ;)

pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0