Hallå, hej jag lever!

hej , min uppdatering har väl varit lite hmm... kass på senaste tiden?
men va fasen det är ju sommar och sol och jag orkar inte slösa tid på att sitta vid datorn 24/7!

Men jag ska bättre mej är bara så tråkigt utan kamera får ju inga bilder typ , men den är på gå , hmm bara typ 4000 kvar va? ;)

nej ni , när jag inte bloggat så har jag vart på leksand sommarland med min kära vän fanny, ponny ryttar spelen och övernattning i stallet , ridit , njutit av den underbara sommaren! :D

och vet ni en annan sak?
Att jag tycker att ni ska rösta på min sko som jag designat i en tävling från nelly!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer
Postat av: :DD

Det står om meeeej ^^ :'DD

Jag är rörd :')))) <3

2010-07-21 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0