en vinst , en super bra vinst! :D

hej , gissa vad jag vann?
jo en entre till grönan med 4 personer :D
jag skicka in en teckning till mc donalds tidningen och vann , fast det va typ 2000 till som vann , och från 10 till 12 är grönan öppen för bara dom som vann :D
19 juni åker familjen och jag och sover över i sollentuna :D
perfekt ,

förutom det har min dag varit ganska tråkig ,
haha en sak hände på skolan,
hon tyckte inte så mkt om mig men jag höll på att på att få en skratt attack , haha mer än så säger jag inte ;)

sen cykla jag ner på stan och köpte ett hästschampo och sen cykla jag till räfsnäs och fick ut mitt gröna kort , så nu är jag redo för söndag! :D

4 kanske var vi till kusin julia som fyllde 17 år , grattis julia :D <3
jag var världens klumpeduns som vanligt och hade ut 2 saftglas , hehe

nej nu måste jag gå för snart dör datorn , puss



gröna lund , here i come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0