S O M M A R L O V !

Äntligen sommarlov! , förlåt för en kass uppdatering .
men i tisdags var det hoppning , gick super på min pärla , onsdag göra klart allt inför skolavslutningen!
torsdag-skolavslutningen :D jag var konfransier med rebecca , emma och fanny pirrigt men kul! :D
sen sjöng jag , paulina , jenny , ellen och klara hey soul sister , skit kul!
så då var 6an avklarad och nu börjar jag högstadiet och vår fina klass splittras, men ser fram emot det endå ;)

här kommer lite bilder som jag snodde lite från fanny ;):

Jag och Rebecca som pratar , hihi


klassen! :D




hihi , min klänning kommer från jeanne blush , nelly.com :)


jag,fanny och jenny! ♥


paulina, fanny och jag! ♥



nu ska jag leta reda på lite ridkläder , ska rida ut mammas sköthäst curry till sommarbetet för hon jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0