skol-dm

hej ,
idag gick jag upp klockan kvart i 5 för att jag skulle följa med alla som skulle tävla från lorensbergaskolan och kolla på när dom tävla i skol-dm, man tävlar för skolan man går på i dressyr eller hoppning eller båda.
Lorensberga fick några placeringar , super! :)
Var hemma igen halv 6 då hade jag hunnit betat viada och så var jag tvungen att gå hem ,
var så trött så jag höll på att somna och skavsår hade jag oxå ,
haha men lite frisk luft skadar ju aldrig , right ;)
har duschat , smörjt in mig med nån kräm efter solen och nu har mina naglar blivit röda .
går nog och lägger mig tidigt idag , hörs väl imorn .
pusshej



åh , jag tycker bilden är så fin, min pärla

Kommentarer
Postat av: jocke

Fin häst

2010-06-01 @ 21:22:25
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0