20 mars 2010.

Hej du!

sitter här med the basebolls umberella i hörlurarna, haha , den är så rolig ! ;)

idag så blev det inte inte som jag hade tänkt! ;P
blev inget fanny och bio , för först var jag i stallet och sen fick jag världens huvudvärk , säg inte att jag blivit sjuk!
och vår byhålla till stad visar inte ens remember me -.-
men jag vaknade typ vid 8 och jag hade världens bästa dröm , men jag kommer inte ihåg vad den handlar om , men den va vekligen härlig ! lite skumt...
men jag åkte med mamma till stallet , hon hade sitsträning.

skulle smörja och då kom vanessa , så vi smörjde , städa mitt skåp , pratade en massa! ♥

sen gick vi ut och tog en massa kort :)

nu har jag världens huvudvärk så ska gå och läsa lite frida och vila upp mig lite , för imorn ska jag och mamma äntligen till kupolen och så ska jag köpa nya jeans ! och mormor har lagat mina 2 jeans nu , :D

och på måndag tisdag , blir det tävling , måndag dressyr Lb:1an och på tisdagen hoppning , 70 cm!
så laddar upp för det med min bästa viada!♥








viada , jag älskar dej så otroligt mkt! , du är mitt allt ! ♥



vårkänslor!

(vanessa var mästerfotograf till de 3 översta bilderna! ;)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0