godnatt!

hejhållå!

ebba följde med efter skolan :)
och så skjutsa vi hem henne typ halv 4 och jag åkte till stallet .
stalldagen gick trögare än vanligt ,

men haha jag och vera höll på att garva ihäl oss!
för jag gjorde nudlar och så hällde jag i kokhet vatten med nudlarna i en skål och så höll jag i skålen ett tag och när jag väl skulle hålla ut vattnet så blev det så jäkla hett att jag kastade skålen i luften och alla nudlar hamnade i diskkon! , haha det va roligast på länge!

kom hem vid typ halv 10 och ja är grymt trött,
så nu ska jag sova

och imorgon blir det fanny och vi ska se remember me om den nu går i våran lilla byhålla...
annars blir det new moon och om inte den ligger i fannys brevlåda blir det något annat kul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0