Boda borg och marknad igår! ;)

hej , orka inte blogga igår hade så ont i ryggen så jag inte kunde stå upp av nån konstig anledning .

aja , va ju till boda borg igår iaf och i mitt lag var matilda , kusin julia och sandra , haha vi kom till sista rummet i alla banor typ men fick aldrig en stämpel fast vi va så nära nära , men vi hade kul iaf! ;)

kom hem vid typ 6 och då gick jag upp till markanden och träffa ellen , fanny och sara , jag och fanny åkte virvellvinden , sög gick jätte sakta , sen åkte hon , jag och ellen den där grejen som typ snurra runt och va upp i luften vi fick nån speciall så vi fick åka 3 gånger x-tra i den för att det bara va vi och min kusin och isabell som åkte , fast det spöregna oxå men det va kul ändå ;)

idag har jag slappat framför tvn och vart ute och plockat blommor till mamma , har fortfarande ont i ryggen , skumt...

nu ska jag gå och fräsha upp mig lite ska till mormor och morfar när mamma jobbat klart.

kyss, långt inlägg ja vet :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0