Gotlands bilder!

på väg till gotland! :D



färjan :P






lummelundagrottan , det va jätte häftigt på väggarna nån smet som typ växte!


stugor vi bodde i :P


Stället där vi bodde!


Robinsonbana , det spöregna när vi gjorde den så jag blev helt lerig , men kul var det! :D


lekpark , inte kort på allt , men det fanns en skit kul snurrgunga! :D


ebba och raukerna;)


ebba och emma dom tokskallarna bada ;o


haha , mitt,jenny,fannys och alfreds mästerverk! ludvika in our hearts! ;)




liten bit av muren :)


världens godaste muffins! :D


det va väl det flesta bilderna , nu går jag ut i solen och solar!

Kommentarer
Postat av: Knorkan - tävling pågår!

Jag skulle också vilja besöka gotland i sommar. Vad tyckte du mest om?

2010-05-18 @ 21:28:12
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Elin

till knorkan :

gotland är helt underbart! , jag tyckte nog mest om raukarna , det var häftigt att se , visby var oxå en upplevelse :)

2010-05-19 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0