gratisbio.se

hejhej , jag är med i en sida som heter gratisbio.se!
sidan går ut på att man samlar poäng genom att delta i tävlingar , besöka hemsidor , vara aktiv , blogga om dom och ingenting kostar förutom om du handlar genom dom , men då får du poäng för det!
Så du får poäng för typ allt du gör och när du får en viss poäng så kan du få biobiljetter, presentkort och mer!
Sidan är verkligen toppen och jag är inne varje dag och samlar ihop poäng!
Om du inte är med än så tycker jag att du ska gå med , jag menar det är ju helt otroligt att man kan få saker helt gratis genom att bara sitta framför datorn och surfa!
Så gå med nu,nu,nu! :)
www.gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: Mig själv

Länken funkar inte ;P



Besök gärna min blogg! Och följ den med bloglovin.com så blir jag glad! :D Haha!

2010-05-10 @ 14:25:34
URL: http://omaddekleeno.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0