underbar dag!

hejsan hoppsan :D jag har haft en underbar dag idag det började med att vi cykla ut till räfsnäs med skolan för att se när vår klass spela om att vinna nån cup , vi kom 3 tror jag inte så intresserad , sen cykla vi tillbaka till skolan och åt sen åkte jag hem , sola lite grann sen kanske 3 cykla jag , fanny och paulina ner på stan för det va marknad vi gick lite sen hitta vi på killarna , så vi gick med dom sen kom klara , jag och fanny åkte virvellvinden 2 ggr , skojs sen åkte jag , hon och lukas nån karusell som typ stog upp och snurra runt , jag trodde jag skulle dö men den va skitkul! :D

Sen vid en 8 kanske cykla vi till nån lekpark nära paulina och några av killarna , vi satt typ och prata , några spela fotboll , mysigt :)
vid halv 11 cykla jag typ hem , men nu ska jag gå och sova för imorn klockan 9 ska vi till boda borg med några i stallet , skoj :D


hela gänget , nästan , fick inga bilder för min kamera är ju trasig och mobilen har inget minneskort.


juste glömde blogga igår , men skola först , sen hade jag stalldag , beta viada sen red jag , äntligen på min pärla , vi gjorde förvänd galopp hon var jätte duktig och mjuk :)

pusshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0