Sämsta bloggerskan!

Det är jag det , haha jag är helt hopplös på uppdatering! ;)

Men idag iaf så hade jag helgjour i stallet som vanligt typ! Vi fixade allt och så hann jag smörja och fick sällskap av Linn! ;)

Pappa kom och hämtade mig vid 2 typ och då åkte vi till vårat nya hus , vi målade i mitt och min lillebrors rum!
Mitt rum kommer bli så snyggt! Haha ;)
Mormor och Morfar kom också och vi fikade och åt våfflor! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på Rihanna.
Åhh jag är så sur på mig själv för att idag när jag skulle sätta på mig min säkerhetsväst som är helt ny typ så sprack väl dragkedjan , åhh så kul! Hoppas att jag får byta den iaf den va jätte dyr! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0