28 juli

Okej hörni det är sommar, jag är ledig och njuter av livet och jag orkar inte sitta och blogga just nu, så där har ni anledningen varför att det är stendött!

Räkna inte med typ 5 inlägg om dagen nu när det är sommar, när hösten kommer så lovar jag att uppdatera mera!
Så nu vet ni det.
Idag i alla fall så följde jag med mina föräldrar upp till borlänge och hämtade våran nya bil, en svart lite större bil, den va faktiskt snygg! :p
sen har jag inte gjort något mer, jag klarar inte av när det är för varmt ute så jag har bara varit inne! Jag vet man ska inte klaga på vädret, men jag tycker inte om sommaren när det blir för varmt, hehe
Nej nu ska jag sova, inte skriva en massa strunt om ingenting!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0