Lång ridtur med Selma

Förlåt för att dagens uppdatering var blä men har vart ute och njutit av det underbara sommarvädret!
Kom hem för en kvart sen ifrån hästarna, jag och Selma red ut en på lång tur, med härliga galoppturer, mysig skogsridning och lite ridning i en park. Men när vi nästan var framme vid hagen skulle vi över en bäck, det var inte ens vatten i bäcken men min envisa och vrånga häst ville inte gå över så vi stog och drog oss blodiga i fingrarna medans Max stog med öronen framåt och bara var vrång, haha men efter 45 minuter gick han över hur lätt som helst, aja så är det att ha häst det går inte alltid som smort, för då är det ju inget kul om man inte har något att jobba med, så ska gå tillbaka imorgon och gå över bäcken många gånger!

Haha måste bara berätta en till sak som hände, Selma stog och höll i Max när jag borstade sen så fick han något ryck och gick under tråden, haha för man står i en liten hage när man borstar och så är det bara en tråg högst upp men den är ju ganska låg ändå, haha skrattade nästan ihjäl mig, min lilla prins är så söt!
Långt inlägg det blev, undrar om ni orkade läsa? Haha aja vi hörs gott folk!
Max och hans hagkompis Winston :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0