Min helg!

Långt inlägg, läs om ni orkar ;)
Jag måste bara berätta om min underbara helg i Stockholm med Ellen,
åkte ner på lördagen när vi kom fram så shoppade vi, jag hittade bara ett par coola solbrillot och en orange magtröja, sen drog vi mot grönan :D åkte mest berg och dalbanorna, den nya twister var superkul! Klockan började närma sig åtta så vi drog till scenen för att kolla på sommarkrysset och Jedward! :D Vi fick ganska okej platser med tanke på att vi kom så sent, platserna längst fram var typ fulla från klockan 2, hade gärna stått där men ville ju åka karuseller också! ;) Sen drog det igång, totalt underbart, dom var hur snygga som helst och jag skrek och sjöng mig hes, haha! Efter det kunde man dra till deras hotell och få autografer, men Ellen ville inte och ville inte gå själv så vi åkte mer karuseller, så grymt kul! Ellens syster Julia var också där, min andra kusin allså ;) Så vi åke med henne och hennes kompisar också! Underbar dag och tänk att jag fick se mina idoler live, en dag värd att minnas och jag är säker på att jag kommer få en chans att träffa dom någon annan gång! :) När grönan stängde klockan tolv så gick vi till en kiosk och köpte pommes frites, trevliga killar dom hade chokladströssel på våra pommes, haha! Sen gick vi mot hotellet på sergels torg tog typ en timme så vi kom väl fram kvart över ett efter att ha gått vilse en gång, underbar underbar helg säger jag bara igen, måste göras om nästa år!
Jag och Ellen! ;)
Skrattkammaren!
Två bilder på dom av typ 100, hihi så sjukt snygga!
(Dålig kvalié men tog med min iphone och det är inte så bra zoom!)
Sov gott allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0